-
Ge Pull-strategin ett försök
I motsats till andra kanaler, på Ofertia är det konsumenten som proaktivt börjar sökningen, maximera kvaliteten av de genererade interaktionerna
Ge Pull-strategin ett försök
I motsats till andra kanaler, på Ofertia är det konsumenten som proaktivt börjar sökningen, maximera kvaliteten av de genererade interaktionerna
-
Var där i det avgörande ögonblicket
Nå ut till konsumenterna vid den avgörande tidpunkten i köpprocessen – när de överväger mellan olika alternativ och aktivt söker efter information för att planera sin shopping
Var där i det avgörande ögonblicket
Nå ut till konsumenterna vid den avgörande tidpunkten i köpprocessen – när de överväger mellan olika alternativ och aktivt söker efter information för att planera sin shopping
-
Segment enligt intresse
Eftersom redan 100% av interaktionerna sker på konsumentens eget initiativ och intresse elimineras gränserna som sätts av traditionell och objektiv segmentering
Segment enligt intresse
Eftersom redan 100% av interaktionerna sker på konsumentens eget initiativ och intresse elimineras gränserna som sätts av traditionell och objektiv segmentering
-
Få ut så mycket som möjligt av ROPO-effekten
80% av kunderna hämtar först information om produkter och tjänster online, för att sedan genomföra själva köpet offline, det vill säga i en fysisk butik
Få ut så mycket som möjligt av ROPO-effekten
80% av kunderna hämtar först information om produkter och tjänster online, för att sedan genomföra själva köpet offline, det vill säga i en fysisk butik
-
Mer lönsamma kunder
ROPO- kunder, det vill säga kunder som planerar sin handling online innan de går till den fysiska butiken, visar högre benägenhet att besöka en ny butik och att väl där genomföra ett köp som motsvarar mer än ett genomsnittligt köp
Mer lönsamma kunder
ROPO- kunder, det vill säga kunder som planerar sin handling online innan de går till den fysiska butiken, visar högre benägenhet att besöka en ny butik och att väl där genomföra ett köp som motsvarar mer än ett genomsnittligt köp
-
Utökad målgrupp
Enligt en GFK-undersökning, hade mer än 80% av Ofertia användare inte sett det tryckta reklambladet, katalogen eller broschyren innan. Detta innebär att Ofertia ger en utökad räckvidd som komplementerar de traditionella kanalerna
Utökad målgrupp
Enligt en GFK-undersökning, hade mer än 80% av Ofertia användare inte sett det tryckta reklambladet, katalogen eller broschyren innan. Detta innebär att Ofertia ger en utökad räckvidd som komplementerar de traditionella kanalerna
Geo-lokalisering
Hur fungerar det?
Genom att använda GPS eller en adress som är specificerad av konsumenterna, visar Ofertia/Bonial användarna alla erbjudanden från butiker i närheten, garanterat att det som visas är det mest relevanta i området
Regionalisering
GEO-lokalisering gör det möjligt för våra kunder att segmentera deras innehåll lokalt, publicera olika innehåll för olika butiker och de kan skräddarsy enligt deras val av område och behov
Närhet
Bonial gör det möjligt för dig att dra fördel av -att vara där vid den avgörande tidpunkten i köpprocessen- nå ut till konsumenter som är hittade i närheten av din butik
Traditionella butiker
En digital strategi gör det möjligt att stärka kundernas upplevelse av butiken och dess service, vilket är en viktigt faktor när det kommer till att skapa kundrelationer.
-
Uppdatera er digitala närvaro
Få en direkt digital närvaro utan annan nödvändig utveckling, tack vare våra appar och vår webbplats, som utnyttjar kraften i att mobila enheter används som sökverktyg
Uppdatera er digitala närvaro
Få en direkt digital närvaro utan annan nödvändig utveckling, tack vare våra appar och vår webbplats, som utnyttjar kraften i att mobila enheter används som sökverktyg
-
Ge nytt liv åt tryckta kataloger
Få ut så mycket som möjligt av era reklamblad och broschyrer genom att ge dem större räckvidd och spridning, och därmed öka vinsten på era kommunikationsinsatser
Ge nytt liv åt tryckta kataloger
Få ut så mycket som möjligt av era reklamblad och broschyrer genom att ge dem större räckvidd och spridning, och därmed öka vinsten på era kommunikationsinsatser
-
Gör ditt innehåll dynamiskt
Vi är en digital plattform, vilket möjliggör för konsumenterna att ha dynamisk interaktion med din katalog, det är möjligt att inkludera interaktivt innehåll som adderar värde och förbättrar interaktionen
Gör ditt innehåll dynamiskt
Vi är en digital plattform, vilket möjliggör för konsumenterna att ha dynamisk interaktion med din katalog, det är möjligt att inkludera interaktivt innehåll som adderar värde och förbättrar interaktionen
-
Förbättra er effektivitet
Inrikta din digitala investering på områden där du har anläggningar, och på så sätt öka den potentiella avkastningen på investeringen i form av fysisk försäljning
Förbättra er effektivitet
Inrikta din digitala investering på områden där du har anläggningar, och på så sätt öka den potentiella avkastningen på investeringen i form av fysisk försäljning
-
Analys av interaktioner
På Ofertia kan vi mäta varje interaktion som sker på våra plattformar, med absolut precision och hög detaljnivå
Analys av interaktioner
På Ofertia kan vi mäta varje interaktion som sker på våra plattformar, med absolut precision och hög detaljnivå
-
Vad kan jag mäta?
Ni kan se hur många gånger ett reklamblad eller en katalog har visats, hur många sidor som visats och även genomsnittlig tid spenderad per ett reklamblad. Användarnas geografiska plats, sökväg och genomsnittlig tid spenderad på varje sida kan också mätas
Vad kan jag mäta?
Ni kan se hur många gånger ett reklamblad eller en katalog har visats, hur många sidor som visats och även genomsnittlig tid spenderad per ett reklamblad. Användarnas geografiska plats, sökväg och genomsnittlig tid spenderad på varje sida kan också mätas
-
Ofertia Analytics
Vi erbjuder er ett intuitivt, lättanvänt och konstant tillgängligt analysverktyg som ni kan använda för att se prestationen av det innehåll ni har i våra plattformar
Ofertia Analytics
Vi erbjuder er ett intuitivt, lättanvänt och konstant tillgängligt analysverktyg som ni kan använda för att se prestationen av det innehåll ni har i våra plattformar
-
Ofertia hjälpande hand
Vi är medvetna om överflödet av data och tidsbrist, vi kommer att vara den hjälpande handen att analysera och dra slutsatser från resultaten
Ofertia hjälpande hand
Vi är medvetna om överflödet av data och tidsbrist, vi kommer att vara den hjälpande handen att analysera och dra slutsatser från resultaten
-
Konvertering tratt
Precis som våra klienter, vill vi säkerställa att varje investerad krona i Ofertia genererar en positiv avkastning. Därför utvecklade vi Geo-Spot med Nielsens support och vi arbetar även med GfK undersökningsföretag för att analysera genererad avkastning
Konvertering tratt
Precis som våra klienter, vill vi säkerställa att varje investerad krona i Ofertia genererar en positiv avkastning. Därför utvecklade vi Geo-Spot med Nielsens support och vi arbetar även med GfK undersökningsföretag för att analysera genererad avkastning
-
Geo-Spot
Som en del av våra pågående insatser för att uppnå transparens, har vi utvecklat det första verktyget för att mäta trafik genom mobiltelefoner. Utan dyra installationer och 100% statistisk pålitlig
Geo-Spot
Som en del av våra pågående insatser för att uppnå transparens, har vi utvecklat det första verktyget för att mäta trafik genom mobiltelefoner. Utan dyra installationer och 100% statistisk pålitlig
Bonial är också för varumärken
Relevanta målgrupp
Även om vi huvudsakligen jobbar med återförsäljare, kan vi också hjälpa varumärken att utöka sin försäljning i traditionella butiker genom att ge dem möjlighet att nå kunder som planerar sin shopping
Hur?
Vi jobbar tillsammans med ert team för att skapa en kampanj anpassad efter era mål. Oavsett om det handlar om att skapa eller omprofilera ett varumärke, att marknadsföra produktlanseringar eller att öka vinsten från era produkter